goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

HELVETE!!!

Allmänt Permalink0
Jag är så arg! Jag är så JÄVLA arg!!! Jävla motherfucking äckliga jävla HOROR på den fucking efterblivna jävla fitt-a-kassan!!!!!
Måtte de dö och brinna i helvetet allihop! De är så jävla inkompetenta så att en hjärndöd person har mer intelligens i hjärnan än vad de allesammans har i sina fittiga hjärnor tillsammans!
Fy fan och död åt hela jävla instansen! HELVETES HELVETE!!!

Och tro man blir lide lack när fitt-kärringen man pratar med är dö hpnig och tror att man själv är lika dum i huvudet som hon är!? Skällde väl ut den jävla idioten efter noter och då kopplade hon mig satans fort till sin chef. Och Mrs Chef var lika flabbig hon! JAg fick inte en syl i vädret utan hon drog hela alltet precis som om jag var en två åring med inlärningssvårigheter. Men nänänä, pissed off som jag var så det fanemig brann i varje cell i kroppen så skrek jag henne i örat att om hon lät mig prata i en sekund så kunde jag förklara för henne vad problemet var!
MADDAFAKINGJÄVLAAPRÖVSHOROR!!!!

Nu ska jag leta upp en äcklig spindel att trampa på och tänka på hur trevligt det vore om de som jobbade på min a-kassa allihop var just den äckliga spindeln!

Adjö!
Till top