goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Jaha ja...

Allmänt Permalink0

Idag är det tisdag och dagen började ju inte så trevligt... :(

Har suttit med William på hans rum en stund och lyssnat på musik och kollat runt lite på nätet. Hade fått mail från Ving... OMG! Jag dör om jag inte får åka utomlands detta året!
Hittade ett ställe, på Mallis (såklart) med värsta familjeanläggningen och ungar äter gratis och vattenrutchbanor och hela fadderullan. Kostade typ ingeting. Eller jo, det gjorde det ju klart, men det var inte direkt mycket.
Oooh nice!
Ska önska mig presentkort på Ving när jag fyller år hädanefter och inte presentkort på IKEA

                  

Så, gott folk, presentkort på Ving och Carolina Gynnings vin, öl och highball glas (finns på Cervera) är vad jag önskar mig i födelsedagspresent och julklapp detta år och typ 5 år framåt ;)

Juste! Fick fanemig tillbaks på skatten detta år! Så, Trelleborgs kommun kan kyssa mig i röven och fara åt helvete med sina jobb. Bara när man jobbar här som man får vända plånboken ut och in för att betala tillbaks tusentals kronor i skatt. Hm...
Eller ja, typ.

Nä, om man skulle ta och göra nåt vettigt? Typ äta frukost kanske... Har varit vaken sen halv 7 men har liksom inte fått tid för det än :S Mycket upptagen... Haha!

Snart dags att gå och hämta Jennifer i skolan med. Lovade dem igår att de skulle få komma ut och cyka lite så hoppas fan det är varmare idag än det var igår. Välkommen Nordpolen typ...

Usch, humöret är på minus noll så jag slutar nu innan jag skriver nåt dumt om nån dum människa som jag är riktigt besviken på.

Ajö!
                   

                                            

Till top