goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Let us live forever

Allmänt Permalink0
Åååh mitt hjärta går i sönder... Ni som vet vad handlar om vet, tänker inte skriva om det här.

Denna dag har varit jobbig från början till slut. En enda lång fruktansvärt utdragen plågsam väntan... Men nu nyss så fick jag andas ut lite, samtidigt som allt ändå blev ännu värre...

Sitter bara och lyssnar på musik och försöker få mig själv att gå och lägga mig. Det behövs verkligen. Är så jäkla trött...

Men först vill jag bara dela med mig av en sak, eftersom två av dem kom på raken så måste jag ju :)
Alla par har väl låtar, eller hur? Förmodat iallafall.

Jag och Stefan har tre. Och dem har ni här :)


Skrämmande...





Tre helt skilda låtar för varnadra men perfekta ihop för oss...

Nu ska jag gå och sova... Ja, det ska jag...

Sov gott
Till top