goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

PMS... Fuck You!

Allmänt Permalink0
Seriöst?
Inte nog med att man ska behöva stå ut med mensvärken från helvetet en gång i månaden,  man ska dessutom behöva genomlida outhärdlig ägglossningsvärk och sedan några dagar senare PMS... I EN VECKA!!!
Vilket jävla mögligt grädde på det moset va...
 
Maddafakking jävla aaas-Eva!
 
Bara för hon vart sååå sugen på äpple så hon till och med tog emot ett från en talande orm (!), så måste ALLA kvinnor i ALL evighet lida alla helvetets kval!
 
Ska slå henne om jag träffar henne i helvetet när jag dör... Asshole!
 
 
Hahaha!!!
 
 
Älskar denna, första gången jag såg den satt jag hemma själv och var aslack, for what ever reason, och googlade pms och fick upp denna. Hahaha, som jag skrattade! Klockren :)
 
Nä, nu ska jag käka en apelsin och typ 18 alvedon.
 
Toodeloo!
 
 
Till top