goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Hey hey, my my

Allmänt Permalink0
Har tappat det här med bloggandet lite igen. Är på så dåligt humör jämt nu för tiden och ingenting känns roligt.
Eller nej, det är inte helt sant, för jag kan ha jätte kul och komma på fantastiska idéer och se livet från den goda sidan, särskilt ihop med William eller/och ihop med de andra 40 ungarna jag har i mitt liv och hjärta.
När jag är ensam är det samma sak. Då finna det inga gränser för vad man kan skratta åt eller koka ihop i fantasin.
Och jag älskar det! 
Men, så finns det där men:et som man tydligen inte kan komma ifrån,, och det gillar jag INTE.
Men:et som drar en ner och tillbaka.
 
Blä...
 
Och jag bara avskyr att vara melankolisk och melodramatisk. 
Det är SÅ tråkigt! 
MEN vad ska man göra då?
Och vad ska man göra när man egentligen vet svaret på den frågan MEN man vill inte riktig acceptera det?
 
Åååh...
 
Suck... Jaja, jag har iallafall skickat efter information angående vidareutbildning, dock är det på distans, och jag vet inte om jag har den disciplinen, fast vi får se, hade varit roligt :)
 
 
 
 Last summer pic... Hello fall ♥
Till top