goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Apokalyps

Allmänt Permalink0
Ligger och försöker somna.
Tusen tankar i huvudet på en gång, lite drygt... Det borde finnas en spam-funktion i hjärnan.
 
Har smått ont här och där i kroppen också... Åkte hem en halvtimme tidigare från jobb idag för att komma hem fall i fall bussarna blev inställda. Det blåste lite grann men sov gott hela vägen fram till Trelleborg, gick av, tja det blåser ju knappt ju, samma som alltid, media förstorar upp allt.
Gick hemåt och när jag kommer vid tobaksaffären så är det som om någon vände blad i en bok. Det gick från noll till hundra på två sekunder och det började blåsa så hårt att jag (ja faktiskt) höll på att ramla. I nästa sekund hör jag ett högt dån följt av en smäll, och det var inte åska, blir skit rädd för sånt här skrämmer mig, och kämpar mig framåt och hör ännu ett ljud fast slamrande, hinner titta upp precis innan Tusen & En Natts reklamskylt flyger rakt på mig. Det gjorde så jävla ont! Och jag blev så rädd att jag nästan började böla...
När jag sen kom bort vid vårt hus blåste det så mycket att jag kastades bakåt flera gånger.
Jag avskyr sånt här, det är så obehagligt så det finns inte. Just det att saker kommer flygande, det är livsfarligt... Annica skrev att deras grannes studsmatta modell STOR flög iväg för ett tag sen. Kan bara föreställa mig vilken skada en sån kan göra...
Usch :(
 
Sen var det ju så bra tajmat idag också för William var på kalas i Tjuttahajti och inte fan vågade jag gå ut och trotsa moder Natur hela vägen dit...ringde taxi...haha...Och sa fel adress... Stupid!
 
Jaja, ligger nu och lyssnar på stormen, känner mig smått illa till mods och känner att det här blir en lång  natt :(
Till top