goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Look into my eyes, it´s were my demons hide

Allmänt Permalink0
Påsken kom och gick. Bara en dag kvar nu innan ordningen är återställd. Ska bli hemskt skönt.
Idag är det söndag nr 2. Boooring!!!
Jag är så jävla slö och har absolut inget att göra. Eller jo, det har jag väl egentligen men inget kul. Har till och med städat. Igen. Haha.
Ingen sol så kan inte sola på balkongen heller. Mööh.
Egentligen så känner jag inte för att göra nåt, eller jooo... ;)
 
Jobbade förra veckan. Asskönt!!!
William hade påsklov och på onsdagen kom Påskharen och gömde ett påskägg åt honom :)
 
 
På torsdagen så kom Loke hit och sov över. Killarna hade riktigt kul och jag minns inte ens vad jag själv gjorde...eeeh!? På fredagsmorgonen tvättade jag och gjorde pannkakor i alla fall :)
 
 
Annica hämtade sin huligan och en stund senare tog jag och William bussen till Centralen och därifrån tåget vidare till Åkarp och påskfirande hos mutti och Dan <3
Trevligt som alltid och som alltid var vi sist kvar. Kl 23.58 tog vi tåget och vi var hemma 00.10. Går minsann snabbt att åka mitt i natten.
 

På lördagen mös vi i soffan ett par timmar och kollade på diverse skräp på Netflix, sedan gick vi ner i stan så William kunde få köpa sin efterlängtade Hero Factorygubbe. Påskharen hade alldeles glömt bort det ju ;)
Hem och byggde och sedan kom Danne och hämtade honom.
 

Sen var det kväll!
 
Hade sinnessjukt tråkigt när jag väntade på tjejerna och trots att jag sölade mig allt jag kunde så var jag ändå färdig långt före.
La mig på soffan och kollade på nya avsnittet av Vampire Diaries och dog lite varenda gång Damon kom i bild. Sedan kollade jag på nya avsnittet av Vikings och dog lite ännu mer varenda gång Ragnar kom i bild.
Åh maj gadd säger jag bara...
 

Sen kom tjejerna och vi hade sjukt roligt! Hahaha!
Fattar dock inte riktigt vad som hände, minns inte ens att vi gick ut. Och det är ju bara SÅÅÅ kul när man dagen efter tar upp telefonen och ser vad man har för dumma sms i den... Herregud...
Tror jag ska hålla mig till vatten nästa gång. För det har jag ju aaaldrig sagt innan ju :) haha
 

När jag vaknade igår så trodde jag att jag skulle dö. Vilket jag alltså inte gjorde. Höhö...
Satte igång mobilen som tydligen dött och somnade direkt igen, vaknade igen av att det ringde på dörren. Herregud...att vara tvungen att resa sig när man verkligen inte vill. Men men, bara upp och sen gick jag raka vägen in och la mig igen.
Efter diverse övningar så var jag plötsligt inte alls bakis längre. Kontsigt. 
In i duschen och sedan kom Sandra hit ett par timmar. HAHAHAHA!!! Det finns ingen som henne <3
 
På kvällen unnade jag mig mat från härnere, lika gott som vanligt. Precis när jag börjat äta så skickade Aliana och undrade om vi skulle äta ihop. Men det fick bli en nästan 2 timmar lång promenad runt hela Trelleborg istället. Så jäkla skönt väder, frånsett att det blåste lite väl mycket, men åh så skönt att komma ut och röra på sig.
Kom hem strax innan 21, la mig i soffan och kollade först på Gravity och sedan på A case of you.
 
Vaknade imorse och kände mig bakis igen. Haha...tror jag börjar bli gammal :/
 
Nä, om man skulle ta och duscha så man vaknar till och kan få till nån ide om nåt att göra.
 
Tjing
 
Till top