goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I've got my eye on you, you are all I see

Allmänt Permalink0
Vilken dag!
Bara det att solen så älskvärt har visat sig hela dagen. Så jäkla underbart! 
Sen i förmiddags gick jag och William till Trelleborgen och satt framför elden i långhuset ihop med några stycken till och lyssnade på spännande vikingaberättelser. Åååh jag älskar vikingatiden!
Luktar för övrigt fortfarande brasrök 😛
 
Sen åt vi pizza till lunch, jag och min bästa kille. Efter det städade jag på balkongen och satte ut det "nya" möblemanget. Blev dock bara en snabbstädning för jag har fortfarande ingen ättika.
Men det blev bra och sen satt jag därute och gonade mig i solen 😊
 
Vi gick till fritids och hämtade Evelina och gick upp till Solsidan i en två timmar. De lekte och jag pratade i telefon och solade fejset. Vilket jag känner av nu, äntligen lite färg!!! Gutt ☀
 
Fast sen började det bli lite kyligt och vi gick och handlade en jäkla massa och sen hem och inväntade Jennifer.
Sen har det bara varit full action här. Kul att höra och se dem tre ihop 💕
Det har målats fiskar och lekts gömme och tittats på film och ätits marängsviss. 
Nu sover de gott. I min säng... Jaja, har man sportlov så har man och lite lyx kan man väl få lov att ha då 😊
 
 
Nu ska jag se på Geordie Shore och sen ska jag sooova och drömma nåt trevligt
 
 
 Godnatt 😉
Till top