goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

If life´s handing you lemons, make lemonade then

Allmänt Permalink0
Torsdag idag.
Snacka om deppig vecka. Har nog aldrig haft så tråkigt i hela mitt liv!
Kunde ju för i helvete varit sjuk DENNA veckan istället när jag ändå skulle ha såhär tråkigt, då hade man ju i alla fall haft en vettig ursäkt till att bara glo på film hela tiden. Men näää jag skulle tvunget va sjuk FÖRRA veckan så att stackars William fick lida av det istället. Kass...
 
Käre Gud,
Jag behöver pengar.
Jag är inte girig. Ett par miljoner räcker.
För jag är av den fasta inställningen att pengar visst kan göra en lycklig. De som säger annat är uppenbart korkade.
För "ett par" miljoner hade jag kunnat göra både mig själv och mina närmsta väldigt lyckliga.
Så, tänk på det ett par dagar Gud, sedan vet du vart mitt bankkonto finns så det är bara att sätta in dem där. M´kej?
 
Imorgon är det i alla fall efterlängtat fredag. Då ska jag passa minigrisen hela dagen och sen äääntligen få hem William igen.
Jag har en överraskning åt honom imorgon. Och sen har jag en till till honom på lördag efter vi varit i stallet. Hihi :)
 
Jaja, får väl försöka få denna dagen att gå också då.
Ska i alla fall INTE gå ner i stan. Jag måste spara mina slantar och då är det bäst att hålla sig hemma.
Kanske ska gå ner i källaren och se om det finns tvättid. Har typ en maskin att tvätta så det behövs ju verkligen. Haha...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Till top