goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

You told me you were ready

Allmänt Permalink0
Är det höst nu?
Snälla säg att det är det. Hösten är min absoluta favorittid på året. I LOVE IT 😍
Allt luktar så gott och är så fint och mysigt och då kan jag börja använda mina stövlar igen 😊
 
Sommaren har ju varit minst sagt tråkig. Rent vädermässigt då alltså. I övrigt har den varit kanonbra. William är stor och klarar sig själv på ett helt annat sätt och även om vi gått från varannan vecka till heltid så har jag nästan ner frihet nu än innan. Superskönt.
Och han är så duktig också så jag blir rent stolt 😋
 
Så ja, höst på G och skolan börjar på måndag, Mikaeli nästa helg och massa födelsedagar hela september. Kräftskivor och halloweenfest och gud vet allt. Wiho!
 
Nu ska jag gå av bussen. See ya 😎
Till top