goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Snickers

Allmänt Permalink0
Idag är man inte tuff. Fy fan...denna julen har sugit ur mina sista livsandar 😩
Själva julfirandet har varit jättebra. Mysigt och roligt och massa skratt och kärlek. Men dagarna innan, helt sönderstressad.
Får väl lägga till att det i sig inte är julen jag varit stressad över utan annat. Annat som vänt upp och ner på hela min tillvaro. Annat som jag faktiskt inte vet hur jag ska hantera. Därför har jag gjort allt för att slippa tänka på det och därför stressat ihjäl mig själv.
 
Igår var det då äntligen den 25e. Fyyy vad roligt vi hade!
Bästa kvällen på länge.
Dock skulle vi inte gått ut.
Inte jag iallafall. Det där upp och nedvända gick liksom inte att blunda för då. Plötsligt stod alla dessa skitfolk där och jag fick ont i magen...för att säga det minsta.
Tröttsamt. 
Ska sluta gå ut i den här stan.
Får börja åka till Malmö istället. Jippie... I hate Malmös uteliv 😱
 
Det är tur för mig att jag har så bra vänner som jag har. De bästa som man bara kan få ❤
Annica, Sandra, Carro och lillasyster Rebecka.
Hade inte orkat stå upp om jag inte haft dem ❤
 
Carros bild, ovanligt 😉
 
Nej jjag får nog gå och lägga mig nu. Hoppas stormen drar förbi utan att ta sönder mina genommurkna fönster...hade varit roligt det ju 😨
 
Gonatt 🌙
 
 
Giving humans the abillity to think and feel must be the Devils work...
I would love to not think, so I could forget that I ever met you...forget that you're the reason my stomach hurts...
Till top