goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Tisdagshumör

Allmänt Permalink0
Nu ska jag gnälla lite.
 
Fyyyy fan vad jag är sjuk. Herregud! Kunde tro att det är nån superinfluensa från helvetet. Men enligt min extremt duktiga läkare på vårdcentralen (ja jag är sarkastisk) så har jag "nog bara nåt virus"
JA ANTAGLIGEN DITT DUMHUVUD MED VILKET!?
"Du får vila, dricka vatten och ta alvedon"
Alltså fuck off... 
Undra om det var jobbigt för henne att hon fick ringa upp mig igen en timme senare och säga att min sänka låg på 40 och att det behövs ta fler mer omfattande blodprover.
Ibland alltså...
 
Känner mig som en vit badboll som läcker snor. Omg...
 
Inatt kunde jag inte somna, eller ville inte för jag sover så dåligt när jag är sjuk, så satt uppe och kollade på Jordskott (serie) och spelade på mobilen.
Idioterna under hade öppet till halv 3 och ett par av deras gäster stod här nere och röka titt som tätt.
 
Vilka människor det finns... Den ena killen skröt och skröt och skröt om sig själv. Han hade så mycket pengar så han visste inte var han skulle göra av allt. Han hade 10.000 i fickan just nu och igår hade han haft ännu mer. Han var världens bästa säljare, han hade sålt för sig och så mycket till dem och så och så mycket till den och den. Säger namn och allt rakt ut. 
Tjejen som var med var den snyggaste och roligaste tjejen han HELT ärligt någonsin träffat "Hihihi tack så mycket hihihi"
"Ja alltså brudar är aldrig roliga annars. Eller jo, såna med 60 kilos övervikt kan va roliga men såna vill man ju inte ha. Du är ju snygg och rolig"
Gick på balkongen och tittade ner och det slår ALDRIG fel när en kille säger så, att han själv står och är överviktig.
Pinsamt.
Öööööh det var så jävla löjligt och jag skämdes fan av att lyssna på det även om jag skrattade en del åt det också 🙈
Det slutade med att tjejen gick iväg med sin killkompis efter att Mr Big Shot, som för övrigt är butikschef på en av butikerna på Valen, erbjöd dem att följa med honom hem och röka marijuana.
LOOOSER! 
 
Jaja. Man kanske får ta tag i att ta sig till vårdcentralen då...have it done with...
 
Hej.
 
Till top