goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

No sleep

Allmänt Permalink0
Kan inte somna.
Dårar till men är klarvaken för minsta ljud. 
 
Skulle vilja flytta, men ändå inte. Orka med det också nu liksom. Näää...
 
Har så jäkla ont i mitt pekfinger... Limmade på Williams dräkt i lördags och råkade spilla lite (eller kanske mycket) lite här och där, som vanligt. 
Brände mig på fingertopparna (som vanligt) och råkade få en droppe uppe på pekfingret.
Skulle ta bort det men då hade huden smält under och följde med limmet när jag drog.
Alltså... Det gör helt vansinnigt ont! 
Blir ett ärr av det...det syns ju.
Schnyggt 👌
 
Redan onsdag imorgon...
Ibland är det tråkigt att veckorna går så fort.
Fast på lördag blir det roligt iallafall, när ungarna ska halloweena 🎃👻
Hoppas det inte regnar. Eller blåser. Eller SNÖAR 😱
"Dom" säger ju det, att snön är pågång. 
Fy fan...nej tack!
 
Hur ska jag orka vakna imorgon 😳 eller ja, idag.
Har fan inte ätit middag idag heller. Eller ja, igår.
Alltså sämst... 💩
Hade jag bott ensam hade jag nog vägt hälften av vad jag gör.
 
Oh well...
 
Taa ✌
Till top