goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Sjuk

Allmänt Permalink0
Dnna veckan har ju varit nåt extra. Och inte på ett bra sätt då.
Haft feber sen i fredags, idag har febern dock hållt sig borta men då får jag fan världens mens- OCH magont.
Har legat golvad nu i flera timmar 😝
 
Igår var vi på kalas för Evelina. Bestämde mig för att gå hem sen på kvällen för att det var så skönt väder.
William pratade glatt på hela vägen och jag tänkte mest att jag var mer än lovligt dum som valde att gå hela vägen från Pilevallen kors genom hela Trelleborg med feber istället för att få skjuts.
Men ingen har väl påstått att jag är särskilt intelligent 👯
 
Idag har jag varit med syster och tittat på lägenhet. Jag vill också flytta...väldigt väldigt mycket.
Behöver nåt nytt...denna lägenhet och livet i den måste vara förbannad av otur och tråkigheter...
 
Börjar kännas som höst. Jag älskar hösten...det är min tid så att säga...den tiden då allt ute dör men jag själv lever upp.
Denna hösten...
 
Deppig idag. Tänker för mycket på fel saker. Eller så är det rätt saker. Jag vet inte.
Sitter och tittar i smyg och tänker ännu mer...
Nej...det måste bli höst nu.
På riktigt...
 
 
Bitter sweet...crushing...dying
Till top