goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I just called to say I want you...

Allmänt Permalink0
Mitt i natten igen.
Ligger i soffan och lyssnar på musik och tänker mig för väl in i den.
Har ni gjort så nån gång?
När en låt passar så bra in på hur man själv känner eller mår just precis då, att man lever sig in i låten?
Svårt att förklara...men har man gjort så så vet man vad jag menar.
 
9 dagar kvar till julafton.
Har massvis med saker kvar att göra. 
Hade inte tid att förlora en hel vecka på att vara sjuk och meningslös.
 
Julkänslan har inte infunnit sig i år heller.
Jag vet varför. Jag vet verkligen varför och det är så sjukt att det är likadant vartenda år.
Och varje år tänker jag "nästa år, DÅ kommer det inte va så"
Haha, börjar bli komiskt 😏
 
Jaaa jag är deprimerande och tjurig och gnällig men mens på gång gör så med mig.
Jag är till och med så jäkla deprimerande att jag inte ens exploderar i raseriutbrott längre.
Sansat va 👌
Meeen känner jag mig själv rätt så vänder det framåt våren.
Gud vad jag längtar till våren 😍
 
Svamlar.
 
Har gjort pepparkakshusritningar (långt ord eller?!) idag och sen har jag kavlat ut deg i timtal och sen skurit ut sagda ritningar spikrakt och sen gräddat bitarna i ugnen där de givetvis blivit ojämna och fula.
Jag har spritsat kristyr med köpekristyr vilket jag ångrar djupt eftersom den inte var sådär jättebra eller ens enkel att använda och därför blev det spritsade lite...snett...meeeeen vad gör det?
Om några veckor ska ungarna ju få slå itu det med hammare 😎🔨🏠
#åretshöjdpunkt
 
Måste nog sova nu. 
Ska proppa i mig Alvedon först och ta hostmedicin som inte fungerar och smeta på lite thailändsk salva här och där.
Allt för att försöka hålla hostan i schack.
Kan tillägga att inget av ovanstående hjälper alls.
Inatt hostade jag så jag knappt fick luft.
Panik!
Tog en sked spraygrädde tillslut och svalde.
DET hjälpte.
Oooh så skönt det var!
Men man vill ju inte lägga på onödiga kilo på denna smäckra kropp så jag provar hostmedicinen först och äter spraygrädde i andra hand👍😅
 
Och så svamlar jag igen 🙈
 
Gonatt!
 
 
Kan inte vända bilden men ja, ni ser ju mästerverket
✌😁🤘
 
 
 
"I saw your picture today..."
Till top