goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Let's not wait til the water runs dry

Allmänt Permalink0
Sitter i soffan i halvmörker, julgranen är tänd, ser mysigt ut.
Helt tyst bortsett från regnet där ute och Williams snusande andetag inne från hans rum.
 
Tänker på alla sanningar som man håller inom sig. Håller dem instängda för att om man släpper ut dem så vet man inte vad som händer.
Inget kanske. 
Kanske allt.
Vem vet.
Vad jag vet är iallafall att om man inte släpper ut dem, så får man aldrig veta.
Och det skrämmer mig, för om man inte har modet och ingen kan ge en mod nog...ja, då får man aldrig veta.
 
Filosofiska-Alexandra är igång igen 😏
 
Nyårsafton imorgon.
Ska till min mamma och hennes sambo.
Tanken var att sova över där men jag tror ändå det blir att åka hem på natten.
Vi får se. Såklart.
Oavsett så kommer denna nyår bli okej.
Inte som förra året...fy fan...tror det var en av de värsta kvällarna/nätterna i hela mitt liv.
Att man kan hata en människa så mycket att man intensivt sitter i flera timmar och önskar personen död...värsta natten...bra start på 2017.
Sa ju allt.
 
Jag är den sortens människa som tror att nyårsnatten är magisk.
Händer det magiska saker så händer det då.
Och på midsommarnatten.
Men, som att resten av året går i samma stuk som nyårsnatten.
Förstår ni?
Eller ni tänker att jag är skvatt galen kanske?
Det är jag antagligen 😋
 
Ska lägga mig nu.
Orkar inte fundera mer. Det ger ingenting ändå.
Ska drömma nåt bra istället.
Haha inatt drömde jag att jag letade efter ett fotoalbum och jag fick fatt i en karta som ledde till vart albumet fanns.
Inne i en grotta (igen) som var halvfull med vatten och i den fanns en stort sjöodjur.
Minns inte resten men ska komma ihåg imorgon att kolla upp vad det menas med att man drömmer om grottor.
Spännande 🤔
 
Aja, godnatt 💋
 
 
 
 Where have you been
cause I never see you out
Are you hiding from me
somewhere in the crowd
Where have you been
 
Till top