goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Ibland...

Allmänt Permalink0
Fick ett sms idag som var svårt att svara på.
Blev jätteledsen...det är så svårt att se verkligheten för vad den är ibland...vissa saker vill man verkligen inte. Inte ens fast man vet att det är det enda alternativet...och samtidigt vill man inget annat för att man innerst inne vet att det är just så, det enda alternativet.
 
 
Sitter i Williams soffa. Gjorde om på hans rum igår och det är så mysigt här inne...älskar min lägenhet. Har börjat få till ett arbetsrum till mig också.
Kombinerat lekrum för Midori, Oscar och andra småtroll förståss, men ändå, mitt alldeles egna arbetsrum. Eller ja, hörn iallafall 😋 jäkla ungar ❤
 
 
Har tänkt alldeles för mycket idag. Hjärnan snurrar på högvarv. Och dessutom känner jag den smygande känslan av förkylning lura i käkarna...för hilvede...inte igen 😱 måtte den bryta ut och försvinna innan den 28e!
Då är det tjejkväll 😄
En månad sen sist då, så minsann på tiden med lite (haha) vin, massa musik och ännu mer skratt ❤ 
 
Nej, ska lägga mig. Fast får se om jag kan sova...har börjat titta på Svartsjön... Jag hatar svenska skräckfilmer/serier ibland...för det finns inget mellanting. Antingen är de tvärdåliga (har ni sett Frostbiten? HAHA! Den bästa sämsta filmen ever 😂) eller så är de så läskiga att man sitter med filten över huvudet hälften av tiden 😱 sett Besökarna? Whäää 😭
Och varför skulle jag dra upp den för nu då...har fått men för livet av den jävla filmen. Såg den när jag var typ 10 år eller nåt. Konstigt man är störd i huvudet 😖
 
Usch nej! Gonatt 👻😭
 
 
*We just need to get there, and we will...in time*
Till top