goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

🔊😨🕪

Allmänt Permalink0
Ibland undrar jag ta mig fan om världens väl och ve står och faller med mig.
För helvete!
Varför kan inte folk klara av att hantera sina egna förbannade liv utan att jag måste stå i bakgrunden och hålla i trådarna!?
Pfft...trådar...hela jävla garnnystan!
Jag måste ha varit en spindel i mitt förra liv...
 
Sanslöst irriterad.
Hade jag velat ta hand om hjälplösa människor hade jag jobbat på äldreboende eller på fucking dagis!
Men NU GÖR JAG INTE DET!!!
 
Jag hjälper gärna till om någon behöver hjälp, men från det till att jag MÅSTE. Näää tack...då blir jag bara förbannad och totalt anti. Men då finns det alltid nån annan att tänka på också och så står man där och drar i trådarna ändå...
 
Bäst för idag är nog ändå att mensen är TVÅ JÄVLA VECKOR för tidig!!!
Underbar tisdag med andra ord.
Nu har jag precis kommit hem och satt mig ner ooooch nu ska jag ta på mig och gå ut igen för att min jäkla unge inte begriper att man säger till när man ätit upp brödet. Fast att jag påminner honom ungefär 12 gånger i veckan.
Visste jag inte säkert skulle jag fanemig tro att den ungen hade en helt annan pappa med tanke på hur extremt mycket likheter det finns...
 
Gud hjälpe mig 😣🔫
Till top