goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Green lights

AllmÀnt Permalink0
Fick bli hemma frÄn jobb idag.
Feber đŸ€’
 
Ligger i soffan och kollar pÄ American Horror Story, nya sÀsongen. Cult.
Jag fattar inte den. 
AlltsÄ fattar inte vad som Àr temat.
Förutom att morsan skriker och bölar hela tiden Ät exakt allt.
Eller jo, jag kanske fattar, om det Ă€r fobier đŸ€”
Men vi fÄr se, har bara sett tvÄ avsnitt, den blir kanske tydligare.
Mina favoritsÀsonger Àr första, Asylum och Freak Show.
De andra Àr sÄ jÀkla röriga. Speciellt Hotel. Den sÄg jag inte ens fÀrdig.
 
LÀngtar till Walking Dead börjar igen!
Den och Vikings börjar ungefĂ€r samtidigt sĂ„ jag kommer vara extra lycklig dĂ„ 😊
Ska kolla ifatt pÄ Fear the Walking Dead senare idag ocksÄ. Har sett ungefÀr hÀlften av den senaste sÀsongen.
 
Men gud vilken intressant information jag kommer med till er. Eller hur 😁
Aja...hejdĂ„ đŸ’©
Till top