goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Men du...

Allmänt Permalink0
Imorgon är det freeedag 😄
Yes!
OCH jag har blivit bjuden på Halloweenfest den 4e 👻
Eller ja, bjuden och bjuden. Tillfrågad och sen "men bara så du vet så får du hjälpa till för jag ska jobba"
Hahaha 😂
 
Ja egentligen hade jag velat ha halloween själv men eftersom jag inte kan göra det som jag vill och bjuda de jag vill så skiter jag i det.
 
Måste komma på nåt bra att klä ut mig till. OCH jag måste genast sätta igång och göra nya dekorationer!
Jag har miljoner grejer redan, meeen man kan ALDRIG ha för mycket halloweengrejer 😍
 
Så på lördag när jag ska vara skitbakis efter imorgon så ska jag äta massor av choklad, dricka Coca och göra läskigheter i min hobbyhörna.
Jippie 😁
 
Nu ska jag sova, men först, en novell 😘
 
Gonatt 🌙
 
 
Ja snälla...gör det.
Till top