goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

"Hon avgudade honom, och sådant var förskräckligt ovärdigt..."

Allmänt Permalink0
Detta;
 
Skitvecka minst sagt. Skitdag gånger 10 idag.
Smått uppgiven går man från jobb mot tåget.
Efter halva vägen sticker det till nåt så in i helvete i vänster foten.
Kändes som om en kniv trycktes rakt upp i hälen.
Sätter mig ner och får av skon. Blod blod blod.
Och i hälen sitter en häftklammer djupt inborrad.
Inte en sån där liten man har till papper då utan såna till häftpistoler...såna med 1,5 cm's piggar.
 
Helt ärligt. Var fan kom den ifrån!? Hur kunde jag gå halva vägen till tåget utan att få den i hälen tidigare?
Den låg inte i skon från tidigare heller för jag stod nämligen och tvättade av dem precis innan vi slutade.
Vilket ju var lönt eftersom den ena skon blev helt nedblodad 20 minuter senare 🤔
 
Kanske blev Gud sur på mig igår när jag sa till honom att han var en sadist och kunde dra åt helvete och så fick jag straffet idag.
Nej jag är inte saligt religiös och pratar med gud, men det känns bra att kunna skylla allt dåligt på någon annan än en själv 😇
 
Ska försöka sova nu. Har påbörjat en ny novell som jag ska fortsätta på för mig själv nu.
Egentligen är det inte alls bra för det gör bara allt värre...men jag kan inte låta bli 😶
Är fantasin det enda man har så får man ju leva på den.
 
 
Sovgott ❤
 
 
...tiden går, försvinner.
Men jag står kvar, oförändrad.
Till top