goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Troll

Allmänt Permalink0
Klockan är halv 2 på natten. Har precis lagt mig.
Varit en lång och jobbig dag.
Pratat med M från och till hela kvällen, så mycket blandade känslor men vi är i samma livssituation på olika sätt.
Fick en bok, håller på med den nu.
Djävulsdansen heter den och var jag inte snurrig i huvudet innan så är jag det efter 2 timmar med den.
Men, jag ska ur askan och ut i regnet om det så är det sista jag gör...
 
För att få tankarna på annat en stund så gick jag till Clas Ohlsson och köpte en värmepistol som jag velat ha länge.
Sen gjorde jag en skall-form av en annan skalle som jag sedan gjöt i med betong.
Så roligt. Får se hur resultatet blir imorgon 💀
 
Nu ska jag sova iallafall.
Hela ryggen, eller så långt jag kunde nå, insmörjd med nåt superbrännande grönt kladd från Thailand som ska vara himla bra för muskelinflammation.
Luktar som min gammelmormors toalett 😅
 
Sovgott ❤
 
the harsh fact is that...
 
...and then it will be to late to live.
Till top