goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Three words that became hard to say...

Allmänt Permalink0
Drömt jobbiga drömmar de senaste nätterna. Minns knappt vad jag drömt men de har varit väldigt oroliga och stressande. Har gråtit i sömnen, drömt och drunkning och död och förlust och allt möjligt, situationer som jag måste ta mig ur men omöjligt vet hur jag ska göra det.
Så är mer trött på morgnarna än vanligt och det känns ju sådär med tanke på hur morgontrött jag är annars 😪
 
Söndag idag, ska gå bort till församlingshemmet och rösta i kyrkovalet senare. Mycket viktigt.
Hoppas folk begriper precis hur viktigt det är.
Framtiden borde vara nåt att lägga energi på tycker man...
Nej, nog om det, politik diskuterar jag inte på nätet.
 
I allafall, ha en bra dag 💕
 
 

Till top