goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I could sit here for hours, just staring at you

Allmänt Permalink0
 Asså den...den där lyckan tar över hela själen och bara får en att le med hela ansiktet och sväva på moln samtidigt som man knappt kan andas för att man inte vill slösa energi på att göra annat än att bara få vara precis så lycklig i precis den stunden.
Den.
 
Ikväll har vi firat Carro på Casablanca.
Hade jag ju inte råd med kan jag säga. Eller jo, för jag tid mig råd eftersom det är en av mina bästa vänners födelsedag.
Sen att jag köpte lite mer drickbart än nödvändigt, det får jag ju skylla mig själv för 😂
 
Jättetrevlig kväll som senare ledde till Lyktan, sååå klart 🥂
Massa folk där, hade roligt som vanligt, mycket att analysera nu.
Som vanligt fast faktiskt ändå lite mer än vanligt 🙈
 
Ligger på Williams rum och ska sova (han är inte hemma) och lyssnar på fåglarna som bosatt sig utanför storarumsfönsterna.
Jag älskar fågelkvitter 😍
 
Kommer sova gott inatt, när jag väl somnar.
Önskar att drömma nåt riktigt bra.
Inte om spindlar eller bebisar inatt igen tack 😐
 
Gonatt 😴
 
 
 
"With that one word
you made my heart stop"
Till top