goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I hope that you see this thru

Allmänt Permalink0
Freeeeeeedag 😄
Sicken bra arbetsvecka när man bara jobbat två dagar.
Kanske inte superbra att jag försov mig i morse och är lite sen till jobb, men nu kan jag inte göra nåt åt det ändå så turen till jobb är bara skön med solen i ansiktet, kaffe i handen och Rihanna i öronen 😍👌
 
Tur att jag har så himla bra hörlurar som inte läcker musik för såfall hade nog alla runt mig hatat mig 😂
 
Idag är är det fredags-feelings ända ut i tårna. Detta vädret och lite annat som är pågång gör underverk  för både själ och självförtroende.
Dock har jag fan gått upp 6 jävla kilo under denna superdeppiga skitvintern. 
Helt ärligt! Sicket skit!
Och DET gör fanemig INTE underverk för självförtroendet 😖 dessutom har typ alltihop satt sig i ansiktet 😵 hahahaha 😂
Aja, bryr mig inte särskilt mycket faktiskt. Brukar gå upp nån kilo över vintern och sen ramlar det av när våren kommer.
Och bryr inte jag mig så vem fan ska bry sig då liksom?
 
 Nä, nu är jag framme.
Tjolahopp 🙅
 
"I threw my hands in the air, said 'show me something!' You said 'If you dare come a little closer' "
 
Till top