goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Nio nätters led

Allmänt Permalink0
Ibalnd undrar jag vad det är för fel på mig.
Funderar på det en stund tills jag kommer fram till att jag ändå är ganska normal.
Helt okej liksom.
 
Men.
Hade ni sett min spellista just nu hade ni nog höjt ett ögonbryn eller två.
Celtic Folklore.
Haha!
Men det är fan skitroligt att lyssna på!
Man blir ju på världens bästa humör 😍
När jag gifter mig ska jag ha sån musik på mitt bröllop!
Så vet du det, du framtida man 😁
 
Var egentligen inte ens meningen att sätta på denna lista, för egentligen var jag på pissedåligt humör och tänkte skriva ett riktigt negativt inlägg.
Men shit happens 🤷
 
I lördags var vi ute och åt ett gäng och firade Carros födelsedag på Casablanca.
Mat och drinkar och massor av skratt.
Perfekt.
Sen gick vi till Lyktan.
Jaaa och det var roligt precis som vanligt. 
Kan man gifta sig där tro? Det är ju en irländsk-ish pub 🤔 hahahahaha 😂
Äeh jag dör 😂
 
Aja, får väl få och lägga mig.
Och planera mitt fantasiliv 👯
 
Gonatt 🌜
 
 
"Så se till och lev då också för helvete"
Till top