goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Twilight

Allmänt Permalink0
Fy. Fan. Så. Sjuk. Jag. Är.
 
För helvete!!!
Och nyser precis hela tiden.  Här aldrig i mitt liv nyst såhär mycket.
Och hostan sen då...
Bara skjut mig istället 😭
 
Inget hjälper heller. Ingenting!
Önskar jag hade mer sån där in-andnings-skit-stark-lukt-medicin från Thailand, men den är slut och korkade jag glömde bort att be L köpa mer när han och frun var där hemma i julas.
Har nån grön-giftig smörja därifrån, typ tigerbalsam, som funkar skitbra mot värk och sånt, meeen vågar inte riktigt stoppa det i näsan 😂😳
 
Aja, pappa ska dit igen om nån månad så ska komma ihåg att beställa då.
 
Ska försöka sova tror jag, blir sittläge i soffan iallafall. Inget annat är lönt att prova.
Fy...
Och fy vilket gnälligt inlägg 😨🙈
 
Gonatt!
 
Till top