goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

...dancing in the dark

Allmänt Permalink0
Ännu en kväll vid ritbordet.
Har suttit där inne hela kvällarna i 4 dagar nu.
Hittade en teckning jag började på i våras och som sen glömts bort.
Tog upp jobbet med den och två dagar senare är den klar.
Jag älskar att måla och rita och hålla på med allt möjligt pill.
Och det är så skönt att sitta där inne med hörlurarna i öronen, i egna tankar och bara jobba med vad man än har för händer.
 
 
Ska lägga mig nu, känner mig för en gångs skull dötrött "redan". 
Så skönt!
 
Så ja...sovgott 💕
 
 
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
ljuset gör så ont nu när mina ögon
vant sig vid mörkret
och jag var uppe sent igår
så ikväll vet jag inte om jag orkar
sitta här och gå igenom vad jag
gjort och inte borde
 
det är försent
 
och jag orkar inte älska
och jag orkar inte hata
och jag orkar inte gråta
och jag orkar inte prata

det är försent, allt är redan sagt
det är försent
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
Till top