goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Dearly beloved

Allmänt Permalink0
När jag skrev detta;
 
"Men, 11 dagar, nu börjar det avta och jag börjar bli sur och irriterad på allt och alla.
Precis som jag sa till en vän, "2 veckor brukar det hålla som längst, sen börjar det avta och man segar ihop och behöver en ny boozt"
Meeen har en känsla av att den där boozten lär dröja denna gången.
Längsta är 4 månader...då kändes det nästan helt okej, och så en dag låg jag pladask på marken igen 😳
Ska kanske hålla ut i 5 månader denna gången då 🤔 fast nä, det vill jag inte."
 
11 dagar?
HA!
Idag ÄR det 4 månader...och det känns inte alls okej.
Känner mig som en beroende efter sin drog 😏
Men känslan var ju rätt iallafall...kanske ska förlita mig på den oftare.
 
Och nä, ni begriper inte vad jag menar men det ska ni inte göra heller.
Men så är det förvisso med 90% av mina inlägg 😋
 
Ska kolla på Greys och sen gå och lägga mig.
Hej ✌
 
 
Till top