goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Do I ever cross your mind...

Allmänt Permalink0
Hej 🙋
Min mobil, som jag lever genom 😉, har börjat strula när man skriver.
Den raderar bokstäver nitt i orden så jag måste rätta hela tiden. Riktigt störigt.
Så därför jag inte orkat skriva här på nån dag, blir så jäkla irriterad och eftersom jag är sjuk igen så orka jag inte va irriterad också. 
Håll rajt?
 
William har fått en spindel förresten... 😐
Känns som att beslutet att bota min extrema spindelfobi var rätt beslut, eftersom det lär bli jag som får ta hans om den.
I början iallafall.
Men den är rätt söt, fluffig och mjuk.
JA. Jag har rört vid den.
Stolt 😁
För ett år sen hade jag sprungit skrikande härifrån bara vid synen av den 😋
 
 
Godnatt ❤
 
 
*...for me it happens all the time*
Till top