goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

I Like Me better when I'm With you

Allmänt Permalink0
Suttit och kladdat hela dagen.
Ritat och transferat till tryckpapper och sen på mig själv. Nästan klar.
Så nästa vecka ska jag boka tid för konsultation så jag kan få reda på hur många tusenlappar utöver mina presentkort som jag behöver skramla ihop.
Woho 😄
OCH!
Nästa helg är helt uppbokad förutom lördagskväll men då ska jag va hemma.
Inväntar särskilt datum för nästa utgång 👌💃🎉🥂
 
Fick två tarot-kort lästa för mig idag. Det första stämde in så bra så det var nästan löjligt, det andra var svar på en fråga och svaret var "Möjligheter. Det finns fortfarande en chans så ge inte upp hoppet."
Oookej!
Det hade jag nog inte gjort ändå för jag är så pass dum som person. Jag liksom klamrar mig fast vid tanken att så länge jag inte är död så finns det hopp.
Även om jag säger att "nu släpper jag detta, hejdå" så gör jag inte det ändå.
För jag kan inte.
Alltså jo, om det verkligen är dödsdömt så är det inga problem. Jag har inte problem att släppa sånt. Men sånt jag vill och drömmer om, DET kan jag inte släppa.
Inte sålänge jag inte fått ett tydligt besked på att jag bör göra det.
 
Amen herregud vilket svammel... 😳
Borde gå ut en runda och få frisk luft i hjärnan.
Ja...
 
Hej så länge och ha en bra kväll 💕
 
 
Give me a reason...
You won't give me a sign...
Give me a reason to cross the line...
Till top