goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Nätterna plågar mig, stirrar i taket...

Allmänt Permalink0
För mycket i huvudet som snurrar runt runt runt.
Önskar mig än en gång den där off-knappen. 
 
Idag har jag använt mig av mina spion-egenskaper. Jag är en mästare på att få fram information.
Att jag i ungefär hela mitt vuxna liv INTE använt mig av de egenskaperna och hellre gått runt med händerna för öronen och förbundna ögon, det är en annan sak.
Jag kan, om jag vill.
Problemet är ju sen att jag inte kan släppa det när jag är "klar" utan ältar det i flera veckor och oftast utan att ta tag i det.
 
Så ja, jag började veckla upp "mysteriet" och var på god väg när jag insåg vad jag sysslade med och tänkte "Alltså...bryr du dig ens egentligen om det här? Nej, det gör du inte. Och du är faktiskt snart 35 år, NÅGON måste ju bete sig efter sin ålder... Så lägg av."
 
Och så gjorde jag det och gick och köpte ny färg till mig själv som present för att jag var så duktig och inte föll in i gamla spår.
Nästan iallafall 😋
 
Mötte William en liten sväng på Emporia efter jobb. 
Vi var på Panduro och gick 18 rundor runt allt och när vi kom ut räckte William mig en present.
En särskild penna som jag SÅ jättemycket ville ha men kände att jag fick vänta med att köpa.
"Varsågod mamma, det är som tack för allt du gör för mig alltid"
Åååh 😭
Gud ska veta att den ungen ger mig gråa hår ibland, men han är fanemig fin 💙
En människa som är omtänksam och som tycker om att göra andra glada, det är den bästa sorten 💕
 
Usch, det blåser halv storm ute.
Låter hemskt nere från hamnen. Typ som jordens undergång 😨
Haha...nej okej, men det låter som om Godzilla är påväg upp 🐊
Det är när båtarna glider mot kajen  (eller nåt, jag gissar på det) som det uppstår ett skrikande ihåligt skithögt ljud som låter precis som Godzilla eller som en förbannad T-rex.
 
Så i vanlig ordning kan jag inte sova utan ligger här i soffan och tänker och i mellanåt smyger tanken in "Undra vad som gör mest ont, att bli uppäten av Godzilla eller av T-rex 🤔 Och fan vad dåligt till vi bor om en av dem kommer trampades" 😱
 
Jajx. 
Gissa vad jag kommer drömma om när jag väl somnar 🙈
 
Haha...
Aja, sovgott folk 🙋
 
 
 
Kanske jag drömmer om Johnny Depp nu istället 😁
 
 
:swallow your pride:
:and remind me why:
:'cause this is killing me:
Till top