goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Save myself

Allmänt Permalink0
Igår gick min ena stövel sönder.
I flera månader har blixtlåset klyddat och jag har fått trixa och hålla på för att få upp den och jag har knappt använt dem sista tiden, allt för att skjuta upp dagen D.
Men så igår så var stunden inne.
Mitt i trixandet så delade blixtåset på sig och jag kunde varken dra det upp eller ner.
Så...jag fick inse att hoppet till slut var ute och låta stöveln dö 😢😭
 
 
Ja. Jag började stortjuta. 
Mest pågrund av att jag varit arg hela kvällen men det blev liksom droppen där 😏
 
MEN!
Jag är en stöveltjej. Jag måste ha stövlar och bara det att jag för att få behålla dem så länge som möjligt offrat mig själv och knappt använt dem på hela hösten/vintern och gått runt i gympaskor 😲 säger ju allt om vilken uppoffrande person jag är 😁
Eller hur?
Och för det så förtjänar jag ju genast ett par nya stövlar sååå ja, jag köpte ett par nya.
De var lite för dyra egentligen men jag bestämde att jag förtjänar det.
Och en ny jacka.
Whoops 🤷
 
Nu ska jag hämta William på parqouren. 
Adiö 🙋
 
 
So it's gonna be forever,
or it's gonna go down in flames...
Till top