goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Darling, just kiss me slow

AllmÀnt Permalink0
Fredag.
Yeej 😄
Sovmorgon imorgon!
Har inte en enda plan för helgen och tÀnker att det fÄr förbli sÄ. 
Bara ta det som det kommer, men gissningsvis hamnar jag vid mitt skrivbord.
Har tusen idéer för min nÀsta tatuering sÄ mÄste rita upp den och fÄ den gjord innan sommaren.
Ja, sommaren, för jag ska ju fĂ„ tid till det med 😳
Men kĂ€nner jag mig sjĂ€lv rĂ€tt sĂ„ kommer jag lĂ€gga ner timtal pĂ„ en tatuering jag vill göra, inse att den kommer kosta 5 miljoner kronor att göra och sen antingen lĂ€gga det pĂ„ is eller göra en spontan istĂ€llet 🙄
 
NÀ, mÄste sova.
Ska bara spela lite Hay Day först för att jag Àr en tönt.
 
Sovgott ❀
 
 
I could smile and try
to hide the truth
but I know
I was happier 
with you.
♡
Till top