goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

Got that feelin'

Allmänt Permalink0
En till helg snart slut.
I fredags kom Sandra och Carro hit och drack lite vin på balkongen, sen gick vi ner till Istanbul och så gjorde jag av med alldeles för mycket pengar.
Whoops 🤷
Trevlig kväll med mycket prat och skratt som slutade med att man gick hem och la sig med ett litet sår i själen 😓
 
Idag/igår/lördags väckte jag William halv 9 för vi skulle stå på Barnens Loppis.
Stod där till 12, sen en sväng i stan, sen hem och decka på soffan i typ 3 timmar 😴
Fortfarande så himla trött sen förra helgen.
 
Sen kom Midori hit och det blev kalabalik i hela huset 😂 haha stördaste ungen ever 👌💜
 
 
Mello på kvällen som slutade för en stund sen.
William och Midori somnade såklart och jag genomled hela röstning och allt.
Sicket mög 😒
 
Nu borde jag gå och lägga mig och ska väl göra det med. Faaast nu började Liar Liar på tv och jag älskar den filmen 😁
Ah vi får se.
 
Ha en bra natt ❤
 
  
 
 Bränt mig lite 😒 dö ovanligt ju 🙈😂
 
 
"I like me better when I'm with you"
Till top