goldiebynight

*What kind of twisted experiment am I involved in*

😭

AllmÀnt Permalink0
AssÄ...detta jÀvla virus kan dra Ät helvete!
FY FAN VAD TRÅKIGT allting Ă€r!!!
Och nu Àr det förbjudet med sammankomster pÄ mer Àn 50 personer.
JAHA!?
Bara förbjud folk att gĂ„ ut överhuvudtaget, lika bra, sĂ„ kan hela befolkningen DÖ AV UTTRÅKNING istĂ€llet!
GĂ„r ju fortare...
 
Jag vet att man ska va försiktig, men jag vill inte sitta i min jÀvla lÀgenhet som jag inte ens frÄn början vill sitta i!
Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„h!!!!
VARFÖR mĂ„ste detta hĂ€nda nu!? Exakt nu!?
Nu nÀr jag Àntligen vaknat upp och tagit tag i livet sÄ kommer det ett jÀvla virus och sprider sig över hela planeten och man fÄr inte trÀffa folk eller göra en enda sak utanför hemmet som Àr roligt?
Vad fan Àr oddsen pÄ det?
Seriöst... 🙄
 
SÄ ja...fredag idag, helt meningslöst för övrigt, och jag sitter och kollar pÄ serie pÄ Viaplay. 
Yeej...
Jag vill mycket hellre sitta med folk jag tycker om, dricka gott och prata massa strunt och skratta.
Som förra gekgen...det var en riktigt rolig fredag!
Kunde ju klart blivit Ànnu bÀttre förstÄss men ÀndÄ.
Och sen blev ju lördagen totalt kaos men redde Ă€ndĂ„ upp sig lite sen pĂ„ kvĂ€llen hos Sandra ❀
 
Aja...
 
*Tror du att du och jag
kommer leva lyckliga
i alla vÄra dar,
Àven om vi aldrig 
mer ses*
 
 
Till top